.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عیدی میلیونی میرحسین موسوی در دیدارهای نوروزی

پرچم نوشت: موسوی در این دیدارها عیدی های چندین میلیون تومانی هدیه داده است.

به گزارش پرچم شنیده های موثق حاکی است که میرحسین موسوی در ایام نوروز به دید و بازدیدهای خاصی پرداخت. وی روز اول فروردین به منزل آقای هاشمی رفسنجانی رفت و در جمع افراد حاضر ابراز ارادت ویژه ای به رئیس مجمع تشخیص تحویل داد.

موسوی در روزهای بعد به دیدار متهمان آزاد شده حوادث بعد از انتخابات و برخی دانشجویان بازداشت شده که اخیرا آزاد شده اند و همچنین به دیدار خانواده زندانیانی که هنوز در زندان هستند رفته و ضمن توجیه اقدامات خود که منجر به بروز خسارات مالی و جانی به مردم شده، انتقاداتی را یک طرفه بر علیه نظام عنوان کرد.

به گفته برخی خانواده هایی که مورد عنایت نوروزی جناب میرحسین قرار گرفته اند وی در این دیدارها عیدی های چندین میلیون تومانی هدیه داده است.

ناگفته نماند دیدارهای موسوی با خانواده های زندانیان و افراد آسیب دیده در حوادث بعد از انتخابات بسیار حساب شده بوده زیرا جناب میرحسین حاضر نشد به دیدار از خانواده کشته شدگان مصلحتی مانند سعیده پورآقایی که موسوی حتی در مجلس ختم وی شرکت کرده بود و یا عناصر حزب اللهی که بروز حوادث ناگوار پس از انتخابات را به خاطر عدم پایبندی موسوی به قانون می دانستند و معترض وی بودند برود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 فروردين 1389
زنده باد نخست وزير امام . با مير حسين به ياد امام مي افتيم . اورادوست داريم . براي اينكه اودروغ نميگويد واين خيلي برايمان مهم است . ميرحسين موسوي نماينده يك فكر وجريان است .برايمان همين بس كه اودغدغه ماراداشت .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.